Klachten

Klachtenprocedure | Hond&Meer


Bent u ontevreden of van mening dat er fouten gemaakt zijn door Hond&Meer dan horen wij dat graag van u.


Bespreek uw klacht

Maak uw klacht bespreekbaar met één van ons. Uw klacht persoonlijk bespreken kan veel onduidelijkheid wegnemen. Wij komen graag met u in gesprek om zo te zien hoe we uw klacht het beste op kunnen lossen.

Komt u er niet uit, neem dan contact op via info@hondenmeer.nl


Officiële klacht

Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid? Bent u nog steeds ontevreden? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen en deze per e-mail (info@hondenmeer.nl) of per post sturen naar Hond&Meer, Nijldreef 43, 3674 CR Utrecht.

Zodra wij uw klacht ontvangen hebben zullen wij u hierover informeren en u op de hoogte houden van de afhandeling van uw klacht. 


Wat doen wij met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen vijf werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:

·      een korte beschrijving van uw klacht.

·      hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken.

·      op welke termijn u naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.



Share by: